02 september 2006

Asjobbigt!!!

Jag har sprungit upp och ner för en massa trappor hela dagen. Det var asjobbigt!!! kotte skulle flytta och jag har nog aldrig sett så mycket saker i hela mitt liv. Asmycket kläder och möbler och kartonger och skräp och böcker och tavlor och människor och uääääh! Tur att inte jag ska flytta på ett tag.

Men några saker var i alla fall roliga. Till exempel att vi hittade en pulka som var nästan helt hel och som vi körde skräp på, och sedan åkte på i en rutschkana. Det var kul! Att åka bak i kottes pappas skåpbil var också roligt, och Hanna skulle bli en asgullig hockeyspelare. Sedan hittade jag ett litet blad på gräsmattan som var jättegulligt! Dessutom gick jag och kotte en tipspromenad med asgulliga frågor, typ "säg tre saker som kan flyga" eller "håll varandra i handen och ta fem stora steg". Dessutom åt vi en pizza och den var god!

Inga kommentarer: