06 februari 2009

Den sjätte bilden

En utmaning med följande regler har farit runt i en massa bloggar: “Gå in i mappen mina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.”

Själv hittade jag utmaningen hos Vildvittra, men nu gäller den även er =)

Den sjätte bilden i den sjätte mappen var denna digitala version av den beryktade kotte. Något som gjorde det ännu roligare var att jag hade en tom mapp som låg tidigare än denna som jag inte visste om jag skulle räkna med. När jag räknade bort den och tittade i den sjunde mappen så var den sjätte bilden istället samma som den här, men i originalversion.

1 kommentar:

Xhakhal sa...

Min sjätte mapp var mappen "Fint" med andra människors bilder :( Dem kan jag inte lägga pp på min blogg. DÄREMOT hade jag redan skrivit något om den sjätte bilden i den sjunde mappen (med mina egna bilder då).

http://xhakhal.blogspot.com/2009/01/cox-pomona-red-delicious-space-ralls.html

En tysk indianzombie som gillar äpplen. Viva Rollspelia.