13 september 2008

Tråklista

Snodd från Kristoffer som i sin tur snott den.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Sex.

Vilken svordom använder du mest: Vafan.

Äger du en iPod: Nope.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Olika varje dag men just nu 09:30.

Hur många resväskor äger du: Inga, en ryggsäck är det närmaste jag kommer.

Var köper du dina matvaror ifrån: Vanligtvis Ica, men just nu Lidl eftersom Ica här har olidligt (höhö) ombyggnadskaos.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Är fruktansvärt dålig på bäggedera så det kvittar.

Har några av dina vänner barn: Ja.

Har någon någonsin kallat dig lat: Ja, ofta.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Använder inte cd-skivor men datorn spelar Tori Amos för ögonblicket.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Varm choklad om den kommer med vispgrädde, annars är vanlig att föredra.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja.

Vad åt du till middag: Pastasallad med allt möjligt nyttigt jox i.

Använder du huvtröjor: Japp, men aldrig med uppfälld huva.

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Ja, men tycker att det oftast mest är trist.

Vem var den sista som ringde dig: Thor.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Saker som snurrar mycket och snabbt.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Definitivt, annars skulle jag få skuldkänslor för hur mycket jag pratar om andra.

Vilket riktnummer befinner du dig i: 08.

Tittade du på tecknat när du var liten: Japp och gör det fortfarande.

Hur många syskon har du: Tre yngre systrar och en radda bonussyskon som jag inte har någon större koll på.

Är du blyg inför det motsatta könet: Inte mer än inför någon annan.

Äger du några band t-shirts: Ja, men har aldrig betalat för en.

När flög du senast? Oj... Snart tio år sedan tror jag.

Hur många stolar står kring ditt köksbord: Fyra!

Pratar du några andra språk: Lite halvdant.

Diskar du din egen disk: Oftast. Tämligen ofta någon annans disk också.

Har du gråtit offentligt: Med jämna mellanrum. Oftare i okänd offentlighet än bland folk jag känner.

Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja, annars skulle jag nog dö av understimulans.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Tatuering är i åtanke men har inte bestämt mig för hur jag ska få till motivet jag vill ha ännu. Piercingar känns inte aktuellt, annat än möjligen att ta hål i öronen igen.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Om han tjänar betydligt mer än vad jag gör.

Kan du kasta macka: Nope, men har inte testat på länge. Det kanske är något man lär sig automatiskt när man närmar sig vuxenålder.

Har du någonsin varit på Jamaica: Nope.

Vad har du med dig in på bion: Möjligen en dricka men oftast ingenting alls; jag glömmer ändå bort att äta under filmen och får ta med allt hem efteråt.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Svenska, det var enkelt och bra.

Gillar du att flyga flygplan: Känner inte att jag har någon starkare åsikt i frågan.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: Intelligens, helst mer än medelmåttig sådan.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Nej, men det har tyvärr inte alltid varit ett hinder.

När sov du senast på golvet: Senaste gången jag sov direkt på golvet var nog Stockholms spelkonvent 2006.

Vilken är din favoritdrink: Allt som är sött, fruktigt och rosa.

Gillar du din boendesituation: Ja och nej. Billigt, men stressigt och för mycket liv och stök.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Minst fyra, annars mår jag bättre av att inte sova alls.

Äter du frukost dagligen: Bara de dagar jag är ledig, annars har jag inte tid att vänta tillräckligt länge för att hinna få någon aptit på morgonen.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Väldigt ofta just nu.

Vilken är din favoritfrukt: Melon av olika slag, men helst vill jag få den fint uppskuren i bitar för att slippa allt söl.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21.

Tror du på liv på andra planeter: In a galaxy far far away...

Tror du att Gud är man eller kvinna: Varken eller.

Hur valde dina föräldrar ditt namn: Vet ej, men det var ett bra val.

Gillar du senap: Ja, men till väldigt få saker.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Det verkar ganska roligt så det är mycket möjligt att jag gör i framtiden.

Sover du på sida, mage eller rygg: Sidan oftast.

Tycker du om att krama folk: Ja, vissa folk i alla fall.

Skulle du säga att du är trendig: Inte särskilt och det är inget jag strävar efter heller.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Prinsessan för hon har roligast kläder att titta på.

Tycker du att du är attraktiv: Tillräckligt attraktiv för att vara nöjd och tillräckligt oattraktiv för att ändå bli tagen på allvar av andra. Lagom!

Vad är du allergisk mot: En hel del saker i frukt och grönsaksväg, men ingenting så allvarligt att jag måste gå runt och vara rädd för det.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nope, men ibland kan jag känna att det är lite äckligt.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Förhoppningsvis inte Nina i alla fall!

Inga kommentarer: