02 oktober 2005

Tigerpromenad!

Igår var jag ute och gick med Daniel. Tur att det inte regnade för då hade jag varit tvungen att hoppa i vattenpölar och rulla i lera, för tigrar tycker om att göra sådant. Istället gick jag balansgång på strecken som markerar var cykelbanan går, och plockade frön och bär och nötter som vi ska plantera i en kruka.

Det hände någonting väldigt konstigt med mig i förrgår också. Det började klia massor överallt och så fick jag ränder på magen som var precis som tigerränder. Jag trodde att det var tigerpäls som började växa ut! Eller så tål jag inte räkor, för det åt jag både då och i torsdags och i torsdags kliade det en massa på mina fötter. Det var väldigt jobbigt i alla fall. Tur att jag ändå inte tycker om räkor.

1 kommentar:

Daniel Andersson sa...

Tur att husse rastar sin tiger ibland. :)