16 november 2005

Min dag!

Idag är jag en kärleksfull och rar vän. Jag riktigt strålar av skönhet och kärleken tar tag i mig på ett verkligt rart sätt - min utstrålning är så på topp att andra dras till mig! De attityder jag har som jag är missnöjd med är det gynnsamt att förändra nu, men självklart kan inte invanda beteendemönster ändras från en dag till en annan. Det är dock ett oerhört plus att rikta uppmärksamheten mot det jag vill förändra; problemet är att idag har jag svårt att vara så koncentrerad som jag borde. Tillfälliga hälsoproblem tenderar att avleda mina tankar. Mitt humör blir bättre om jag sportar regelbundet eller vistas mycket utomhus, trots att jag idag är full av energi och även om jag kanske inte lyckas på alla områden så kan jag hålla humöret uppe ändå.

Mitt hem är min borg och jag trivs med att känna trygghet och gemytlig stämning omkring mig. Då njuter jag. Det är med andra ord en dålig dag för arbete. Jobbigt ska det vara på en arbetsplats, men just nu har jag det i stressigaste laget. Jag hinner inte avsluta någonting på utsatt tid. Jag ska försöka vila när jag kan, så orkar jag med det mesta - för sund, det är jag! Jag måste visa tålamod trots att mitt arbete kan kännas instängt och tungt. Jag har haft mitt roliga redan så det kanske är dags att söka ett nytt spännande jobb med lite fler utmaningar än jag har nu. Ja, kanske borde jag fundera på att byta jobb? En möjlighet kan plötsligt dyka upp idag! Jag måste se till att jag tar den med en gång, jag får ingen andra chans...

Mina personliga relationer går in i en ovanligt harmonisk period men vid dagens slut kan jag trots det vara helt slut av alla händelser och intryck. En person som jag talat mycket lite med kan komma att visa sig vara väldigt trevlig. Möjlighet till en större vänskap är möjlig, och det händer mycket när det gäller kärleken. Månen befinner sig i mitt tecken och gör dagen till en sensuell och spännande historia med gott om gnista.

Jag kan tvingas göra en del avkall på inköpen jag planerat idag. Det gör mig faktiskt mycket irriterad. Trots att jag arbetar hårt och planerar noga blir min ekonomi inte mycket bättre så jag ska vara väldigt försiktig innan jag köper någonting nytt. Ett ekonomiskt dilemma kan komma att uppta mycket av min tid. Att rådfråga någon kan nog vara en klok utväg. Jag ska dessutom snåla med spel, vinstchansen är inte stor. Men jag kan ha turen att vinna om jag lyckas satsa på den rätta siffran. Den tros ligga mellan 1 och 10; trots det är mina lyckotal 12, 24, 33, 39, 45, 48 och 63. Mitt bästa lyckotal är 33.


(Källor: Hemmets Journal, Zodiaken, Afrodite, Ditthoroskop, Passagen, Aftonbladet.)

Inga kommentarer: